Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Βασίλης Καζούλλης



Ο Βασίλης Καζούλλης σε μια συνέντευξη για την καριέρα του και τη μουσική και μια συναυλία με κέφι και πολύ ενέργεια.


-Σε κάθε δίσκο έχεις το λιγότερο από μια επιτυχία που έχεις καταφέρει να είναι διαχρονική όπως π.χ. η Φάνη πως το καταφέρνεις αυτό;
-Αυτό έγινε διότι δεν ήταν επιτηδευμένα τραγούδια ,δεν άρχισα να παίζω μουσική γιατί είχα σκοπό να γίνω γνωστός, έκανα το μεράκι μου, φυσικά το χόμπι μου και η αγάπη μου ήταν η μουσική ,αγαπούσα το τραγούδι από παιδί και αυτό έκανα σαν ένα αδιέξοδο για να ισορροπώ και εγώ στα προσωπικά μου, στη ζωή μου, με λίγα λόγια δεν είχα σκοπιμότητα .Λένε ότι αυτές οι επιτυχίες γίνανε από μόνες τους σχεδόν ,κρατάνε στο χρόνο και  χαίρομαι γι’ αυτό.

-Έχεις «Συγγενείς» (γέλια) από ότι έχω μάθει τους Beatles και τους έχεις σαν επιρροή αλλά δεν έχεις κάνει κάποιο κομμάτι τους διασκευή  γιατί; π.χ. του Paul Simon το Boxer το έχεις διασκευάσει.
-Δεν είναι εύκολο να πάρεις τα δικαιώματα και από πλευράς τιμών .

-Η μουσική σκηνή του Rock σήμερα πως σου φαίνετε; Υπάρχει;
-Βεβαίως ζει !Η νέα γενιά ακούει και τους νέους αλλά και τους παλιότερους τραγουδοποιούς δεν πιστεύω ότι παύει να υπάρχει ,ήδη προανέφερες τη Φάνη και αλλά τραγούδια όχι μόνο τα δικά μου ισχύουν ακόμα και τα παίζουν οι πιτσιρικάδες όταν μαθαίνουν κιθάρα. Βεβαίως βγαίνουν καινούρια τραγούδια που και αυτά είναι αξιόλογα και είναι ελπιδοφόρο αυτό ,έξαλλου πάντα υπήρχε καλό ή κακό τραγούδι να μην λέμε ποιοτικό ή μη  ποιοτικό και πάντα μένει στις καρδιές των ανθρώπων.

-Τον τελευταίο καιρό ο κόσμος κατεβάζει αλλά δεν αγοράζει Cd και βλέπουμε να πωλούνται σαν περιοδικά στα περίπτερα και όχι τόσο στα δισκάδικα ,θα άφηνες το τελευταίο δικό σου δίσκο «Από το Λίβερπουλ ως την Σαντορίνη» να πουληθεί έτσι;
-Είναι η εποχή περίεργη είναι η αλήθεια ,γιατί χάνει και τη αξία του,βεβαία γίνετε το πράγμα ευτελές, από την άλλη είμαστε σε αυτή την εποχή  και πρέπει να την ακολουθήσουμε δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλοι τρόποι ,μπορεί να γυρίσουμε και στο βινύλιο είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο που δεν ξέρουμε που πάει η μουσική σε εμπορικό επίπεδο όσον αφορά την διανομή .Μας αφορά να γράφονται καλά τραγούδια και να μένουνε στον κόσμο ,τώρα αν θα πωλούνται στο περίπτερο ή σε εφημερίδα δεν ξέρω μπορεί να πωλούνται μέσα απ το internet.

-Πιστεύεις ότι το MP3 και το internet σκοτώνουν ή προωθούν τη μουσική;
Και τα 2 και τη σκοτώνουν και την προωθούν γιατί υπάρχουν τα πάντα ,π.χ. μέσα από το youtube εγώ έχω βρει πράγματα από το εξωτερικό που δεν τα είχα δει ποτέ στη ζωή μου όπως και τραγούδια μου αλλά και ξένων καλλιτεχνών ,είναι ένας εύκολος τρόπος για την νεολαία να μπαίνει και να ακούει τραγούδια και να σχηματίζει μια γνώμη ,από την άλλη είναι αυτή η ευκολία που δεν είναι καλή και μας προκαλεί ένα άγχος και μια δυσκολία.Εμείς παλιά πηγαίναμε να αγοράσουμε ένα βινύλιο  ή ένα Cd και ήταν η χαρά μας για ένα μήνα, τώρα η ευκολία που υπάρχει δεν μας δίνει χαρά και δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε τα πράγματα όπως είναι.

-Αν δεν σε πίστευε ο Σταμάτης Σπανουδάκης και ο Διονύσης Σαββόπουλος δεν σε είχε βγάλει στη τηλεοπτική του εκπομπή πιστεύεις ότι θα είχες γίνει γνωστός;
-Δεν μπορώ να ξέρω επειδή έτυχε πιθανόν να μην το τολμούσα να πάω στον Σταμάτη Σπανουδάκη γιατί μπορεί να ντρεπόμουν ,ήμουν και αρκετά ντροπαλός,

-Και πως έγινε;
-Μέσω ενός φίλου έγινε ,πήγαμε σπίτι του άκουσε τα τραγούδια μου και μου είπε ότι μπορούν κάλλιστα να μπουν σε ένα δίσκο ,μας εμψύχωσε πολύ τότε και με σύστησε στον παραγωγό του τον Άγγελο Σφακιανάκη και βγήκε ο δίσκος ο πρώτος με τη Φανή κ.τ.λ..Τα χρωστάω όλα στους φίλους μου που αν δεν με πίστευαν μπορεί εγώ να έπαιζα ερασιτεχνικά  και να μην είχα κάνει τίποτα ,αλλά πιστεύω ότι πολλές φορές είναι στην μοίρα των ανθρώπων.

-Πες μου λίγα λόγια το «Από το Λίβερπουλ στη Σαντορίνη» βλέπω μέσα πολλές συμμετοχές όπως Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Κίτρινα ποδήλατα ,Φίλλιπος Πλιάτσικας .Έχει δυνατές συμμετοχές για το Ελληνικό πεντάγραμμο.
-Είναι οι άνθρωποι που συνεργάστηκα τα τελευταία χρόνια ήταν εξαιρετικές συνεργασίες .Έχουμε περάσει παρά πολύ ωραία μαζί ,οπότε ήταν φυσικό επόμενο ,κάλεσα τους φίλους μου ,αυτούς που συνεργάστηκα .Ο τίτλος έχει να κάνει με το μουσικό ταξίδι από το Λίβερπουλ έχοντας τους Beatles τους δάσκαλους δηλαδή και τη Σαντορίνη με τη δικιά μας μουσική.

-Ήταν το όνειρο σου να παίξεις εκεί;
-Έπαιξα εκεί σε Έλληνες Φοιτητές ήταν καταπληκτική εμπειρία ,ήταν μια συγκινητική στιγμή.Ο καθένας έχει ένα κόλλημα στη ζωή του και αυτό ήταν το δικό μου .Είναι σαν να έχω μια άλλη πατρίδα που αφορά τη μουσική ουσιαστικά ,τον αγάπησα και αυτόν το τόπο, μου άρεσε πολύ το Λίβερπουλ ,το είδα πολύ συγκινησιακά ,όσον αφορά τη Σαντορίνη γιατί καμία φορά  γράφω και προς την παράδοση μας  και  προς το νησιώτικο ιδίωμα ,δεν γράφω μόνο προς την δυτική κατεύθυνση .

Στο τέλος τις συνέντευξης μας αποκάλυψαν ότι το καλοκαίρι και πιο συγκεκριμένα στο τέλος του Ιουνίου  θα γίνει μια μεγάλη συναυλία για τα 25 χρόνια του Βασίλη Καζούλλη με δυνατές συμμετοχές από το Ελληνικό πεντάγραμμο όπως Βασίλης Παπακωνσταντίνου ,Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ,Νίκος Ζιώγαλας ,Φίλλιπος Πλιάτσικας ,Βαγγέλης Γερμανός, Γιάννης Χαρούλης ,Παντελής Θαλασσινός ,Κίτρινα Ποδήλατα ,Γιάννης Ζουγανέλης,Γιάννης Μηλιώκας ,Γιάννης Νικόλαου.

Ακολούθησε ένα καταπληκτικό Live με πολύ κέφι ,ζωντάνια και μια δημιουργική ενέργεια που δεν βλέπεις συχνά.Η βραδιά ήταν χωρισμένη σε 3 μέρη όπου ακουστήκαν στο πρώτο μέρος τα τραγούδια: Τόσες αποστάσεις ,Λιμάνι βορινό ,Ραντεβού στην Εθνική ,Σαντορίνη και Φεγγαρένια, το δεύτερο μέρος το άνοιξε ο Αλεχάντρο Ντίας με 2 πολύ γνωστά latin τραγούδια εκτών οπίων το ένα ήταν το Commandante Che Guevara και στη συνέχεια ανέλαβε ο Βασίλης Καζούλλης με ένα τραγούδι των Beatles το Here comes the sun, στη συνέχεια ακούστηκαν τα :Αν ήσουν άγγελος ,Να με συγχωρείς ,Θέλω μόνο να μου γελάς ,ο Πυγμάχος ,Το τελευταίο πλοίο για την Αμοργό ,Κάτι να γυαλίζει ,Δεν με νοιάζει, Φανή, Ήτανε  μια φορά και στο τρίτο και τελευταίο μέρος πήρε την σκυτάλη ο Δημήτρης ο μπασίστας του group όπου ήταν και συνεργάτης του Παύλου Σιδηρόπουλου  και μας τραγούδησε Το 69 και Το Μπαμπή το Φλου με την συνοδεία μαντολίνου από τον δεύτερο Δημήτρη της παρέας μιας και δεν είχαν ηλεκτρική κιθάρα ,στη συνέχεια από τον Βασίλη τα: Κοπέλες για λίγο ,Σβήσε μου τα φώτα,Paint it black και στο τέλος το Αεροπλάνα. Οι εμφανίσεις θα συνεχίζονταν σε Αλεξανδρούπολη ,Σέρρες και Ξανθή με την υποστήριξη της XRTC productions.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου