Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

Συνέντευξη Αλέξανδρος Πέρρος and the Lone Stars

 Το cd και το βινύλιο είχαν μια άσχημη περίοδο αλλά δεν είναι κάτι που θα φύγει, θα επανέλθει!


Rockabilly από Θεσσαλονίκη ,μπριγιαντίνη , perfecto, χτενισμένο μαλλί ,αλκοόλ και πάντα έτοιμοι για πάρτι και χορό .Ο Αλέξανδρος Πέρρος με τους Lone Stars από το 1988 μέχρι και το σήμερα μας ταξιδεύουν μουσικά σε μια άλλη μουσική εποχή που έχουν κάνει βίωμα .

Τον Αλέξανδρο για όσους θυμούνται την καθημερινή μεσημεριανή μουσική εκπομπή Jammin της ERT3, διατηρούσε για καιρό την στήλη παρουσίασης των νέων δισκογραφικών κυκλοφοριών και είναι ιδιοκτήτης του Flip Side bar στη Θεσσαλονίκη που θα το βρείτε στην  Προξένου Κορομηλά 11 .Μια άλλη δική μου ανάμνηση και μουσικά η πρώτη μου γνωριμία με την εγχώρια rock n roll,rockabilly,garage rock n roll ήταν η εκπληκτική μουσική συλλογή του POP και ROCK που απαρτιζόταν από 2 cd με ελληνικά rockabilly, psychobilly ,rock n roll συγκροτήματα ,από ελληνικά διαμάντια που αν δεν ήσουν από κάποια μεγαλούπολη δεν θα τα γνώριζες ίσως και ποτέ. 



Στην καριέρα τους έχουν συμμετάσχει ως support σε πολλές συναυλίες, ανοίγοντας για μεγάλα ονόματα όπως οι:

Godfathers, Dr Feelgood, Stranglers, Chumbawamba, Robert Gordon and Chris Spedding, Crazy Cavan.

Επίσης έχουν παίξει σε: Γαλλια, Κύπρο, Σκόπια με μεγάλη επιτυχία .Έχουν κάνει παρά πολλά live σε όλη την Ελλάδα με σπόνσορα τη Southern Comfort .Επίσης είχαν συμμετάσχει σε πολλά φεστιβάλ όπως στο River Party και στο Νεστόριο της Καστοριάς.

Η Βρετανική nervous records εξέδωσε σε δυο διαδοχικές συλλογές της τα κομμάτια alcohol και stars are bright αντίστοιχα. Ενώ η Σουηδική SunJay Records εξέδωσε το alcohol.

 


-Πες μου μερικά ιστορικά πράγματα για τους Lone Stars ,πως δημιουργήθηκαν ,πως πήραν το όνομα τους και για εσένα βέβαια.

-Οι Lone Stars ιδρύθηκαν τα 1987 και η πρόταση του ονόματος ήταν από τον drummer μας τον Γιώτη τον Πάγκαλα που ήθελε να βαφτίσει μια μπάντα και την βάφτισε Lone Stars από την ονομασία του Texas ,the Lone Stars stage, γιατί τότε παίζαμε texano rock nroll .Ο Κώστας Χασιώτης είναι σταθερός μέχρι σήμερα και εγώ βέβαια ,μόνο drummer αλλάξαμε . Το 1988 υπογράψαμε στην Polygram όπου έβαλαν και το Alexandros Perros μπροστά σε περίπτωση που διαλυθεί η μπάντα ,να έχουν επενδύσει τουλάχιστον στο όνομα. Και έτσι έγινε Alexandros Perros and the Lone Stars.

-Ήθελα να σε ρωτήσω για αυτό γιατί το βλέπουμε σε πολλά συγκροτήματα να υπάρχει το όνομα του τραγουδιστή – Front man και να ακολουθεί το όνομα της μπάντας ,σαν να είναι δικό του το συγκρότημα και οι υπόλοιποι να είναι session μουσικοί.

-Με αυτόν τον τρόπο έχουμε το δικαίωμα αυτό ,όπως τώρα που έχουμε καινούριο drummer.

-Πες μου το Rockabilly πως προέκυψε στην ζωή σου;

-Χα χα! Δεν ξέρω μου άρεσε από μικρός, μετά απ΄ τον θάνατο του Elvis ψαχτήκαμε στα παλιά ,Gene Vincent ,Carl Perkins,Eddie Cochran και φυσικά στο rock nroll με τον Chuck Berry.

-Το έχεις υιοθετήσει και στην εμφάνισή σου αυτό .

-Ναι όπως θα ήταν λογικό ,έτσι δεν είναι;

-Ρομαντικό θα πρόσθετα όχι μόνο λογικό .

-Μου είπες ότι έχεις ανεβάσει το νέο σας album ολόκληρο στο youtube ,πες μου πως βλέπεις να εξελίσσετε το μέλλον της μουσικής ,έχει πεθάνει ή θα συνεχίσει να ζει μέσα από αυτές τις μουσικές πλατφόρμες;

-Στο εξωτερικό βγαίνουν και μπάντες και cd απλά εδώ δεν έρχονται, υπάρχει μια ανάκαμψη του βινυλίου όπως ξέρεις αλλά και στο cd ,είναι κάτι που είχε μια άσχημη περίοδο αλλά δεν είναι κάτι που θα φύγει, θα επανέλθει.

-Το album σας θα κοπεί σε cd;

-Ναι το album μας έχει ήδη κοπεί σε cd.

-Δεν είναι μόνο ηλεκτρονικό δηλαδή;

-Όχι έχει κοπεί πριν ανέβει στο ίντερνετ. Όλα μου τα album έχουν κοπεί σε cd.

-Θέλω να μου πεις για αυτό τον νέο δίσκο.

-Ο νέος δίσκος είναι αφαιρετικός, παίζουμε διάφορα στυλ που δένουν μεταξύ τους ηχητικά ,τα έχουμε βάλει σε σειρά που να δένουν όπως θα έκανε ένας DJ,με την εμπειρία μου στα τόσα χρόνια ως Dj έκρινα ότι θα ταίριαζαν να μπουν με τέτοια σειρά όπου ο ακροατής θα τα ακούσει σαν να είναι ένα πρόγραμμα στο ραδιόφωνο ή σε ένα μπαρ ,τα είδη που τον απαρτίζουν είναι πολλά ,έχει pop,blues,rockabilly,jump blues ,μέχρι swing,έχει τα πάντα και ο στόχος είναι το κοινό που ακούει μεν μουσική αλλά δεν είναι εξειδικευμένο να ακούει garage και rockabilly να τον ακούσει ευχάριστα ,γι’αυτό και ο ήχος είναι επίτηδες πιο light ώστε να αρέσει σε όποιον του αρέσει να ακούει μουσική.

Το καλό είναι ότι παίρνω θετικά μηνύματα από όσους το άκουσαν και ότι δεν θέλει να τελειώσει ,αλλά καλά κάνει και τελειώνει εκεί, ώστε να υπάρχει μια επιθυμία από το κοινό για να θέλει να ακούσει και άλλα πράγματα. Όλη ή παραγωγή είναι δική μου ,εγώ τραγουδάω ,γράφω τους στίχους, γράφω την μουσική, κάνω την ενορχήστρωση αλλά σε αυτόν τον δίσκο χρειάστηκε να κάνω και την παραγωγή ,δεν είμαι παραγωγός ο ίδιος αλλά μετά τα τόσα χρόνια εμπειρίας μέσα στη μουσική, να φανταστείς ότι έχω παίξει house,electronic,reggae,reggae dub,trip hop ,είμαι 35 χρόνια Dj ,ήμουν ο 1ος που έπαιξα στο Μπουντρούμι το 1997-98 που έπαιξα αποκλειστικά House και Hip-Hop.

-Θα ήθελα να μου πεις κάποια ιστορία από τα τραγούδια που περιέχει ο δίσκος ,ή αν κάποιο έχει την δική του ιστορία από αυτά που τον απαρτίζουν.

-Ξεκίνησε για πλάκα ,κομμάτι ,κομμάτι όταν ήμασταν σε lockdown κάθισα και έγραψα τα κομμάτια και πηγαίναμε και τα ηχογραφούσαμε ένα, ένα. Οι τρόποι που γράφω είναι 2 ,είτε βιωματικά ,είτε με σενάριο ,κινηματογραφικά δηλαδή. Κάποια είναι βιωματικά όπως το Dynamite και κινηματογραφίκα όπως το 1ο το black lightning ή το zoombie η γάτα! Εκείνο το διάστημα δεν είχα το εφέ που χρειαζόμουν για να παίξω rockabilly και επειδή μελετούσα jump blues που είναι το πρώιμο swing της δεκαετίας του 40 ,έτσι το solo το έκανα ξερό όπως στα κομμάτια jump blues.Το Rumble είναι για ένα μεγάλο καυγά μεταξύ Rockers και Skinheads .

-Υπήρχε τέτοια κόντρα δηλαδή;

-Τα παλιά χρόνια στην Προξένου Κορομηλά ήταν χωρισμένοι όλοι σε ομάδες ,ήταν οι Oiδες δηλαδή οι skinheads από το oi που φώναζαν μέσα στα τραγούδια τους και χόρευαν, οι rockabillαδες ήταν χωρισμένοι σε ομάδες ,οι punks και όλοι είχαν τα μαγαζιά τους.Πιο παλιά υπήρχαν οι rock και οι disco και είχε γίνει μεγάλος γιαουρτοπόλεμος στη Ναυαρίνου ,με αυγά και γιαούρτια τέλει 70 με αρχές 80 .

Κάποτε στην Προξένου Κορομηλά στο hard rock που λεγόταν τότε στα καρναβάλια είχε μπει ένας με το άλογο μέσα.Για να καταλάβεις τι παιζότανε τότε ,το μαγαζί για να μην έχει τζάμια είχε κόντρα πλακέ και στη μπουνιά ο άλλος έφευγε κατευθείαν έξω στο δρόμο! Να σου πω και μια άλλη ιστορία ,το Hard Rock το ανοίξαμε για να παίζουμε Manchester και όταν ανοίξαμε δεν είχαμε τις πρώτες 3 μέρες τίποτα , την Παρασκευή εγώ έπαιξα κανονικά μουσική δυνατά σαν να έχω κόσμο αλλά βάλαμε το προσωπικό με τις γκόμενες τους να κάθονται κοντά στις σκάλες και να βλέπει ο κόσμος από ένα τζαμάκι ότι και καλά είμασταν γεμάτοι. Έγινε ουρά απ έξω και δεν τους βάλαμε με τη δικαιολογία ότι δεν χωράνε και το Σάββατο έγινε χαμός ,είχε ουρά απ΄ τις 22:00 για να μπουν!

-Ο ήχος σας φέρνει πολύ σε Stray Cats ,Cramps και έχει πολλά στοιχεία από Rockabilly και Horror Rockn roll πες μου γι’ αυτό.

-Εγώ ήμουν dj ,πέρασαν  πολλά ακούσματα από τα αυτιά μου τα οποία μου δημιούργησαν αυτά τα ερεθίσματα, έτσι όλα αυτά παντρεύονται και βγαίνουν .

- Ο κόσμος χόρευε με τα τραγούδια σας παλαιότερα, τώρα με τον καινούριο δίσκο θα τους ξεσηκώσετε σε κάποιο live;

-Σε Live σίγουρα.

-Σε ένα live μπορεί κάποιος να ακούσει μόνο δικά σας τραγούδια ή υπάρχουν και διασκευές;

-Όχι υπάρχουν και διασκευές απαραίτητα για να γίνει το party.

-Έχουν προγραμματιστεί κάποιες εμφανίσεις με την νέα χρονιά;

-Εγώ είχα ένα ατύχημα και είμαι λίγο ασθενής ακόμα αλλά έχει κανονιστεί στο τέλος του Ιανουαρίου στη Θεσσαλονίκη το 1ο μας live.

-Σε ευχαριστώ πολύ.

-Και εγώ ευχαριστώ.

Alexandros Perros & The Lone Stars - Love Is Not A Crime


Alexandros Perros & The Lone Stars - Alcohol


Alexandros Perros & The Lone Stars - Stars are bright




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου