Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Συνέντευξη Μιχάλης Μυτακίδης "B.D. FoxMoor" (Active Member)




Το Hip Hop δεν είναι κίνημα ,είναι ένας τρόπος να αποδίδεις μουσική.




Κολημένοι όλοι τότε να δούμε το Κομφούζιο στην ΕΤ3 με τους Αντώνη Κανάκη,Σωτήρη Καλυβάτση και Αντώνη Παραρά ,η μοναδική νεανική εκπομπή που φιλοξενούσε μουσική, events και όλα τα trends εκείνης της εποχής της δεκαετίας του 90. Εκει γνωρίσαμε εμείς της επαρχίας τους Active Member τότε με το εμβληματικό «Άκου μάνα».


Μετά από πολλά χρόνια αποφασίζουν να μας επισκεφθούν στο σπίτι μας , σε κάθε γειτονιά και απευθύνουν κάλεσμα σε όσους θέλουν να τους καλέσουν σε μικρούς χώρους για να βρεθούν κοντά τους και να τραγουδήσουν μαζί τους τα τραγούδια που μεγαλώσαμε και πολλά από αυτά μας σημάδεψαν .


Έτσι και έγινε ,η Ειρήνη με καταγωγή από την Κρήτη που μαζί με τον σύζυγό της τον Αλέκο έχει στη Λεκάνη Καβάλας το «Στέκι του Καρύπ», ένα ταβερνείο – καφέ που το όνομά του πήρε στην μνήμη του παππού του Αλέκου, έναν από τους 1ους πόντιους που ήρθαν στο χωριό μετά την γενοκτονία των ποντίων, όταν είδε το post όπου ζητούσαν μικρούς χώρους για το οδοιπορικό έστειλε mail χωρίς να το πολυσκεφτεί. Λέγοντας ότι μεγάλωσε στο Κερατσίνι και τους ακούει από τότε που θυμάται τον εαυτό της ! Δούλευε τότε σε ένα μπιλιαρδάδικο που ήταν ένα στενό κάτω απ το μαγαζί τους στο Πέραμα, βέβαια τους γνώριζε μόνο ακουστικά και φατσικά .Η απάντηση ήρθε θετική και το ταβερνείο μετατράπηκε σε μουσική σκηνή ώστε στις 05/01/2020 κάπου στι 13:00 να δούμε τους Active Member στη Λεκάνη και μαζί τους να γράψουμε και εμείς ένα μικρό κομμάτι στην ιστορία του οδοιπορικού τους!


-Πες μου λίγα λόγια για την μουσική και το όνομα των Active Member.
- Αυτά είναι πράγματα που δεν λέγονται σε λίγα λεπτά, θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες , αλλά με επικεφαλίδες θα σου πω, το όνομα του συγκροτήματος και το πώς το επιλέξαμε. Εκείνη την εποχή στο hip-hop ήταν το σύνηθες να έπρεπε να διαλέγεις κάτι επιβλητικό και μακρινό ώστε να το να το κυνηγάς συνέχεια όσο ασχολείσαι με αυτό, έτσι λοιπόν το  Active Member που σημαίνει ενεργό μέλος είναι μια έννοια που την κυνηγάω συνέχεια, προσπαθώ να είμαι ενεργό μέλος(Active Member).Αυτό ήθελα να είμαι από την αρχή και το πετύχαμε και μετά ,πάνω στα 30 χρόνια που υπάρχει το group έχουνε συμβεί πάρα πολλά όμορφα πράγματα και σημασία έχει πως προσπαθούμε ακόμα και είμαστε ενεργοί.

-Σας ευχαριστούμε πολύ για τη τιμή που μας κάνατε να 'ρθείτε σε ένα τόσο μικρό μέρος και τόσο μακρυά.
-Το σημερινό Live δεν είναι αντιπροσωπευτικό είναι σαν να μας φώναξε ένας φίλος και έφερε και την παρέα του εδώ να τραγουδήσουμε, γενικά όλο αυτό το οδοιπορικό που λέγετε σε κάθε γειτονιά έχει αυτή την σημασία .

-Το προσωνύμιο(παρατσούκλι B.D.Foxmoor) πως βγήκε;
-Το Fox moor το είχα πολύ πριν ασχοληθώ με την μουσική από πιτσιρικάς και σημαίνει «Αλεπού του βάλτου»  και το BD μου το κολλήσανε όταν γεννήθηκε ο γιός μου έγινα “Big Daddy” και το κράτησα .

-Έχετε ιδρύσει ένα παρακλάδι της Rap μουσικής το Low Bap, αισθάνθηκες ότι έπρεπε να κάνεις κάτι διαφορετικό για να μείνει; Για ποιο λόγο δεν συνέχισες όπως και οι υπόλοιποι στο Hip Hop.
-Καλά τότε δεν υπήρχαν οι υπόλοιποι είμουνα μόνος μου στην Ελλάδα ,τότε που ξεκίνησα ήθελα να ξεχωρίσω την θέση μου απέναντι στο παγκόσμιο Hip Hop,γιατί το Hip Hop δεν είναι κίνημα ,είναι ένας τρόπος να αποδίδεις μουσική.

-Και τρόπος ζωής!
-Όχι δεν είναι τρόπος ζωής ,αυτό είναι ένα παραμύθι που έχει πουλήσει η μουσική βιομηχανία όλα αυτά τα χρόνια ,όπως το έχει πουλήσει και για το Rock και πολλά άλλα αγνά πράγματα .Το Hip Hop είναι κίνημα είναι ένας τρόπος να κάνεις μουσική βασισμένο στην φιλοσοφία του DJ, αυτό και μόνο, το να ραπάρεις είναι άλλο πράγμα και το να ζεις στο δρόμο επίσης είναι άλλο πράγμα. Δεν είναι είδος μουσικής το Hip Hop και γι’ αυτό το λόγο ξεχώρισα το δικό μου Hip Hop ,έφτιαξα ένα άλλο είδος για να είναι βασισμένο στο λόγο κυρίως περισσότερο ,γιατί από τότε φαντάσου όλο αυτό φλέρταρε με ψευδαισθήσεις παγκοσμίως και ήταν κάτι που δεν ήταν στην λογική μου και ξεχώρισα απλά την θέση μου ,όσοι από εκεί και πέρα με ακολούθησαν βάφτιζαν τον τρόπο τους Low Bap.

-Συνέχεια υπάρχει σε αυτό ;
-Βέβαια υπάρχει γιατί το Low Bap είναι τρόπος ζωής όχι το Hip Hop,το Low Bap είναι το να στηρίζεις τον λόγο σου με την ζωή σου και το αντίστροφο.

-Σε όλη αυτή την μουσική κάποτε όλοι όσοι είσασταν προσπαθούσατε να αφυπνίσετε τον κόσμο ,να τους δώσετε ελπίδα ,να τους δώσετε ώθηση να ζήσουν τη ζωή τους πιο ενεργά όπως λέει και το όνομα του συγκροτήματος σας, τώρα τι βλέπεις;
- Η δικιά μου πρόθεση δεν ήταν να ξυπνήσω κανέναν ,ήταν να ξυπνήσω εγώ! Όλα όσα έχω κάνει τα έχω κάνει μόνο για μένα και για τους πολύ κοντινούς μου ανθρώπους ,από εκεί και πέρα ούτε δάσκαλος ήθελα να γίνω ,ούτε μέντορας ,ούτε μεσσίας και δεν ξέρω καν αν έχω δίκιο όλα αυτά τα χρόνια, αν εγώ εκπροσωπώ το δίκιο και ή το κάλο ή το κακό .

-Είχες κάποιες σκέψεις που κάποιοι τις ασπάστηκαν.
-Συνεννοηθήκαμε να το λέμε καλύτερα. Με κάποιους ανθρώπους συνεννοηθήκαμε και βρεθήκαμε μέσα από τα τραγούδια ,γιατί και μένα η αλήθεια μου είναι μέσα στα τραγούδια μου δεν είναι στη ζωή μου ,στην ζωή μου και εγώ ένας συμβατικός άνθρωπος που προσπαθώ να είμαι κοντά σε αυτά που λέω ,αλλά η αλήθεια μου είναι τα τραγούδια μου όποιος θέλει να μάθει εμένα ας ακούει τα τραγούδια μου ,μην ακούει εμένα!


-Πες μου για το οδοιπορικό αυτό το «Σε κάθε γειτονία» .
-Το οδοιπορικό αυτό φτιάχτηκε από την ανάγκη να ζήσουμε καταστάσεις όπως αυτή ,να νιώσουμε την ανάσα του κόσμου και να πάμε σε μέρη που δεν πάμε για συναυλίες συχνά, το ρίξαμε σαν ιδέα, μας φώναξαν από παντού και φτιάξαμε ένα πρόγραμμα το οποίο έχει αναρτηθεί στο Active Member (Official) αυτές βέβαια που είναι ανοιχτές για το κοινό και στις ενδιάμεσες δυστυχώς δεν ξεκουραζόμαστε ,είναι μέρες που θα πάμε σε ιδρύματα ,σε φυλακές ,σε μέρη που δεν είναι ανοιχτά για το κοινό και δεν γι’ αυτό και δεν τα ανακοινώνουμε.

-Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε για αυτούς τους ανθρώπους που το έχουν και περισσότερη ανάγκη από εμάς.
-Είναι το ίδιο σημαντικό για εμάς γιατί είναι για ανθρώπους που δεν έχουν και επιλογές.

-Κάποια νέα δουλειά υπάρχει;
-Αυτά δεν σταματάνε ποτέ, έχουμε κάνει μια ωραία ενότητα που ξεκίνησε για τη σφαγή του Διστόμου η οποία θα γίνει και θεατρική παράσταση, βέβαια όσοι θέλουν μπορούν να μαθαίνουν τα νέα μας από το Facebook  στο Active Member (Official),από το www.Low Bap.com και από τα Instagram μας, τώρα δυστυχώς όλα από εκεί μαθαίνονται .

-Σε ευχαριστώ πολύ.
-Να είσαι καλά.

Ακολούθησε ένα Live με φιλική διάθεση σαν να ήρθε σπίτι μας και απλά να μας ξεδίπλωσε τα τραγούδια που πολλοί από εμάς αγαπήσαμε όπως τα : Άκου μάνα,πίσω δεν γυρνάω,Φύλακας Άγγελος,Guadanamo,Φυσάει κόντρα κ.α σε αντικατάσταση της Sadahzinia την θέση της πήρε στα τραγούδια ο γιος τους ,ο μέσος όρος ηλικίας ήταν τα 30 με 35 και δεν ξεπερνούσε τα 40 ,λογικό αφού αυτή ήταν η γενιά στην οποία μίλησε ο στίχος τους κατά κόρον αν και συνεχίζουν βέβαια να γράφουν και να δημιουργούν, μετά το τέλος του Live το όποιο διήρκησε 2 ώρες ο Μιχάλης Μυτακίδης μας προσκάλεσε να βγούμε μαζί έξω από το μαγαζί μια αναμνηστική φωτογραφία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου