Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Συνέντευξη Matina Sous Peau


  Η δουλειά μου έχει δύο πλευρές, την πιο χαβαλεδιάρικη και την πιο συναισθηματική.

Μια Ελληνίδα mashup Queen με ακουστική διάθεση διασκευών αγαπημένων ελληνικών τραγουδιών που αγαπά να μπερδεύει 2 διαφορετικά τραγούδια μεταξύ τους και να διασκευάζει ελληνικές επιτυχίες με ρομαντική και ακουστική διάθεση. Είναι η Ματίνα sous peau!

1)Πες μου για το όνομα σου αυτό , είναι σαν να μας λες, να σου πω εγώ είμαι η Ματίνα!

Έχει διπλή σημασία, στα ελληνικά από το  “Μα τι να σου πω” που έχει μια πιο χιουμοριστική διάθεση, και στα ελληνικά το “sous peau” σημαίνει κάτω από το δέρμα. Οπότε μαζί καλύπτουν τις δύο πλευρές της δουλειάς μου, την πιο χαβαλεδιάρικη και την πιο συναισθηματική.

2)Έχω δει ότι έχεις κάνει πολλά mashups, γιατί επικεντρώνεσαι σε αυτά;

Έχω αρκετό καιρό να κάνω, αλλά όσο έκανα ήταν αφενός ένας αρκετά γρήγορος τρόπος να δημιουργήσεις κάτι νέο συνδυάζοντας ολόκληρα κομμάτια. Αφετέρου, από πίσω από τα mashup ήταν πάντα μια περιέργεια να συνδυάσω δύο φαινομενικά εντελώς διαφορετικά κομμάτια.

 3)Έχεις και καταπληκτικές διασκευές από διάφορα ονόματα και δεν έχεις κολλήματα σε είδη και καλλιτέχνες, πες μου για αυτά, ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Θα έλεγα ότι η αγαπημένη μου mashup-διασκευή είναι το “The time is now” των Moloko τραγουδισμένο πάνω στο “Everyday a dream” από τους Menahan Street Band, γιατί διατηρώντας τη μελωδία του τραγουδιού των Moloko ακέραια, δίνει στο κομμάτι μια πολύ διαφορετική ατμόσφαιρα και αίσθηση.

 4)Φαίνεται ότι προτιμάς το trip hop και τον ηλεκτρονικό ήχο κατά βάση γιατί; Ήταν πάντα αυτή η μουσική που άκουγες;

Είναι θέμα γούστου, αλλά η trip-hop και η ηλεκτρονική είναι δύο είδη που παραμένουν αγαπημένα για πολλά χρόνια τώρα. Όχι, άρχισα να ακούω από τα τέλη Λυκείου και κυρίως στα πρώτα έτη της σχολής.

 5)Έχεις ένα ep το 1999, δεν θεωρείς ότι είναι μισό; θέλω να πω, δεν είναι ολοκληρωμένο album.

Το ep ούτως η άλλως είναι κάτι ανάμεσα σε album και single. Είναι μια δουλειά που ολοκληρώνεται με 3 μέχρι 5 κομμάτια. Είναι ολοκληρωμένο, αλλά όχι δεν είναι album, από άποψη διάρκειας.

6)Θα εκδώσεις κάποιο album με τις διασκευές σου ή τα mashups σου;

Δυστυχώς κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, ειδικά το κομμάτι των mashup ακατόρθωτο, γιατί χρησιμοποιούνται τα original κομμάτια ολόκληρα, οπότε μια άδεια για κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να δοθεί.

7)Που μπορούμε να σε δούμε live;

Δεν κάνω live αυτή την περίοδο, προτιμώ όταν βρίσκω λίγο χρόνο να τον αφιερώνω στο να δουλέψω κάτι καινούριο.


https://www.facebook.com/matinasouspeau

https://open.spotify.com/artist/0aGfhWFRGPh2pgWQL9kYtU?si=gWD9_-ZlT-WytE5wpp7Pcg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου