Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Συνέντευξη Κώστας Μυλώσης(Δυτικές Συνοικίες)


Συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπάω πολύ


.

Στα τέλη του 2001 με αρχές του 2002 και κάνοντας την στρατιωτική μου θητεία στο Χαιδάρι στην Αθήνα έπιασα στο ραδιοφωνάκι που μου κρατούσε συντροφιά τον σταθμό «Ατλαντίς». Τον οποίο και άκουγα ανελλιπώς μιας και ήταν από αυτούς του σταθμούς που έπαιζε τότε κυρίως Rock, είχα ακούσει ότι ήταν πειρατικός και αυτό για κάποιο λόγο με έκανε να τον εντοπίζω και να τον ακούω ,βέβαια έπιανε μόνο σε ένα σημείο του στρατοπέδου αλλά αυτό δεν με πτοούσε να τον ακούω .Σε μια από τις εκπομπές που τύχαινε να ακούω την οποία παρουσίαζε μια κοπέλα πρωτοάκουσα  το τραγούδι των Δυτικών Συνοικιών «Το τελευταίομου ταξίδι», ένα τραγούδι που δεν έγινε τόσο γνωστό και δεν παίχτηκε στα ραδιόφωνα όπως το «καλοκαιρινά ραντεβού» το οποίο και αυτό το είχα ακούσει από την ίδια εκπομπή του Ατλαντίς .Μάλιστα η κοπέλα που έκανε την εκπομπή είχε πει χαρακτηριστικά ,τη μπορεί να σκεφτόταν αυτό που έγραψε ένα τέτοιο τραγούδι για να γράψει αυτά τα λόγια, στην 1η μου έξοδο πήγα στο δισκοπωλείο Metropolis και αγόρασα τον 1ο δίσκο του συγκροτήματος ονόματι «Της Ίριδος τα χρώματα»  περίπου 1 με 1,5 χρόνο πριν γίνουν γνωστοί οι Δυτικές Συνοικίες .Πριν λίγο καιρό ανακάλυψα ότι ο τραγουδιστής του συγκροτήματος δραστηριοποιείται και τραγουδάει σε μαγαζί στη Θεσσαλονίκη έτσι λοιπόν με την βοήθεια της φίλης μου της Πόπης Δημητρίου την οποία και ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια της ,ήρθα σε  επαφή μαζί του για να μου δώσει αυτή την συνέντευξη.

-Είσουν μέλος των Δυτικών Συνοικιών και τώρα ακολουθείς solo καριέρα. Πες μου για την σόλο εμπειρία σου.
- Το συγκρότημα σταμάτησε να υπάρχει το 2009 ,κάναμε μια συναυλία στην Μενεμένη ,από εκεί που ξεκινήσαμε στην ουσία κάναμε και την αποχαιρετιστήρια μας συναυλία. Αφότου διαλυθήκαμε κάναμε άλλη μια συναυλία στήριξης για ένα παιδάκι που είχε ανάγκη και έκτοτε το συγκρότημα δεν δραστηριοποιήθηκε ξανά . Το 2010 ξεκίνησα την δική μου προσπάθεια βγάζοντας ένα cd  με 4 τραγούδια με τίτλο «Καλλιτέχνης του Δρόμου» ,ένα cd single στην ουσία .Από τότε βγάζω μεμονωμένα τραγούδια με το βιντεοκλίπ τους λόγω και ότι η δισκογραφία έχει αλλάξει και έχουν αλλάξει  τα δεδομένα, οι περισσότερες παραγωγές μου ήταν ανεξάρτητες. Συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπάω πολύ.

-Γιατί διαλύθηκαν οι Δυτικές Συνοικίες;
-Οι Δυτικές Συνοικίες ξεκίνησαν ως ένα ερασιτεχνικό συγκρότημα ,ένα συγκρότημα μιας παρέας ,φίλων που μοιραζόντουσαν την μουσική, εξελιχθήκαμε σε επαγγελματίες να το πω έτσι ,αλλά χωρίς να αλλοιωθεί ο τρόπος που λειτουργούσαμε ,δηλαδή σαν ερασιτεχνικό συγκρότημα, με τα θετικά και τα αρνητικά που μπορεί να έχει μια τέτοια νοοτροπία. Αλλά ήταν επιλογή μας, θεωρήσαμε ότι ολοκληρώθηκε ο κύκλος του συγκροτήματος και αποφασίσαμε ότι δεν μπορούσαμε να υποστηρίξουμε όλο αυτό σε υψηλό επίπεδο όπως απαιτούνταν για να συνεχίσει το συγκρότημα με τις ίδιες ταχύτητες .Έτσι αποφασίσαμε να συνεχίσει ο καθένας τον δρόμο του ,να συνεχίσει ή όχι και αν κάποια στιγμή βόλευαν τα πράγματα να ξανασυναντηθούμε. Βέβαια έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από τότε ,το έχουμε ξανασυζητήσει για να ενεργοποιήσουμε το συγκρότημα αλλά δεν έχουμε καταλήξει σε αυτό και όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο δύσκολο.

-Τελικά κάνει ένα συγκρότημα ο τραγουδιστής του;
-Όχι εμείς είμασταν ένα  συγκρότημα 5 ατόμων.
-Ναι αλλά ο τραγουδιστής είναι αυτός που ακούγετε, την φωνή του γνωρίζουν.
-Ναι αλλά από εμένα μόνο την φωνή μου γνωρίζουν και ότι είμουν στις Δυτικές Συνοικίες μέχρι εκεί, ήταν ωραίο φυσικά να αναγνωρίζουν την δουλεία μας και να πηγαίνουμε σε συναυλίες και να γνωρίζουν τα τραγούδια μας, ήταν πολύ συγκινητικό όλο αυτό και εξακολουθεί να είναι ακόμα και στις δικιές μου συναυλίες που λέω τραγούδια από το συγκρότημα που είχα την τιμή να υπάρχω και να ιδρύσω με τον Βασίλη Ματζουράνη και να είμαι για 13 χρόνια ,όσο κράτησε δηλαδή το συγκρότημα .

-Το ελληνικό ροκ υπάρχει ή έχει πεθάνει;
-Πάντα ήταν τα πράγματα δύσκολα για τις μπάντες, θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει απλά δεν ακούγετε και δεν προβάλετε τόσο ,αλλά θα έρθει ο καιρός που θα έχουν την ευκαιρία τους οι μπάντες να βγουν μπροστά.

-Ψάχνοντας είδα ότι κάνεις και άλλα πράγματα εκτός από την μουσική όπως σπηλαιολογία, canyoning , ορειβασία;
-Η ειδικότητα μου είναι οι καταβάσεις φαραγγιών αλλά γενικά ασχολούμαι με τις εξωτερικές δραστηριότητες , ο αδερφός μου έχει μια πολύ ωραία εταιρεία την Olympus Gravity και συνεργάζομαι και εγώ με τον αδερφό μου οπότε παρέα ανακαλύπτω την άλλη Ελλάδα.

-Που μπορούμε να σε βρούμε και αν υπάρχει κάτι νέο στα σκαριά.
-Ετοιμάζω μια ωραία διασκευή που θα είναι σε περίπου 2 μήνες έτοιμη, θα είναι
«Ο λεγεωνάριος» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου και είσαι ο πρώτος που το ακούει.
-Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να το πεις σε μένα.
-Τώρα θα μπούμε στο στούντιο για να κάνουμε αυτή την διασκευή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου σε στίχους του Θανάση Παπακωνσταντίνου ,ένα αντιπολεμικό τραγούδι το οποίο θα το διασκευάσω εγώ με τους συνεργάτες μου και θα το παρουσιάσουμε δισκογραφικά.
-Είχες κάνει και το «Πόρτο Ρίκο» παλιότερα .
-Ναι αλλά αυτό το παίζαμε ζωντανά ,γενικά μου αρέσει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ,είναι ένας καλλιτέχνης που ήταν πηγή έμπνευσης για μένα και να ασχοληθώ με το τραγούδι ,είχα και την τιμή να συνεργαστώ μαζί του σε συναυλίες μου έκανε και  φωνητικά σε ένα δικό μου κομμάτι το «Πες πόσα θες» ,μεγάλη τιμή για μένα ,οπότε τώρα πήρα την άδειά του να κάνω και αυτό το τραγούδι .Όσο για συναυλίες εμφανίζομαι κάθε 1ο Σάββατο του μήνα στην «Ombrela» στη Θεσσαλονίκη και έχω και μια προγραμματισμένη εμφάνιση στις 10 Ιανουαρίου στην Αθήνα .
- Σε ευχαριστώ πολύ .
-Και εγώ σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να μιλήσω.


Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Κώστας Μυλώσης - Πες πόσα θες




Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Λεγεωνάριος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου