Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

Συνέντευξη Γιώργος Δημητριάδης

 

Στο νέο δίσκο μου "Οδός Ριανκούρ" δίνω τα ρέστα μου


Τον γνωρίσαμε στην άνθιση του ελληνικού rock , ήταν ο «αρχηγός» των Μικρών Ηρώων, ένας  καλλιτέχνης που η αισιοδοξία ποτέ δεν έλειπε από τα τραγούδια και το ύφος των τραγουδιών του  ,λάνσαρε μια διακριτική pop χροιά διαφοροποιώντας τον εαυτό του από το σοφιστικέ και προβληματισμένο ύφος που ήθελαν να λανσάρουν τα υπόλοιπα συγκροτήματα της εποχής. Κατάφερε τα τραγούδια του να ακούγονται μέχρι και σήμερα ακόμα και από ανθρώπους διαφορετικού μουσικού προσανατολισμού. Νέος δίσκος από τον Γιώργο Δημητριάδη ονόματι «Οδός Ριανκούρ»  ήρθε και μας υπόσχεται ότι τα τραγούδια του θα μείνουν ανεξίτηλα στο χρόνο.



1)Έχω παρατηρήσει αλλά όχι μόνο εγώ ,ότι οι «Μικροί Ήρωες» λείπουν από τον τίτλο σε κάποιους δίσκους σου, εξήγησέ μου το γιατί ,όλοι έτσι σε γνωρίσαμε ως Γιώργος Δημητριάδης και  οι  Μικροί Ήρωες.

-Όταν ξεκίνησα την δισκογραφία μου ήθελα να υπάρχει και ένα γκρουπ που θα έχει ένα όνομα που  θα παίζει τα τραγούδια μου ,τη μουσική μου και θα δίνει μια ταυτότητα στη δουλειά μου, ήταν  κάτι που είχα από τα ακούσματα μου από τη ροκ μουσική, βέβαια η συνεργάτες ήταν σταθεροί και βγάζαμε έναν συγκεκριμένο ήχο ,με τον καιρό οι άνθρωποι της μπάντας άλλαζαν και  κάπου χάθηκε η ταυτότητα της μπάντας , μαράθηκε μέσα μου αυτή η διάθεση και έτσι το έβγαλα, αργότερα όταν το ξαναένιωσα το επανέφερα όπως στο δίσκο του 2016 «Τίποτα κακό δεν θυμάμαι» γιατί είχε φτιαχτεί μια μπάντα με πολύ δικούς μου φίλους που αντιπροσώπευε αυτό που ήταν οι Μικροί Ήρωες ως οντότητα ,βέβαια μετά το έβγαλα πάλι.

2)Έχεις μπορέσει να παραμείνεις ακόμα στις playlist με τραγούδια σου όπως το «Σαν να μην πέρασε μια μέρα», το «Σε ευχαριστώ», ενώ κάποια συγκροτήματα εκείνης της εποχής δεν μπόρεσαν να το καταφέρουν ,πως το εξηγείς αυτό πως έχεις κατορθώσει να ακούγονται ακόμα τραγούδια σου και να χορεύονται κιόλας από ανθρώπους που δεν είναι στο δικό σου ήχο;

-Σε μια μπάντα πάντα υπάρχει μια συνοχή στο ύφος και το στυλ που βγάζει ,σε εμένα δεν υπήρχε αυτό ,υπήρχε βέβαια το συγγραφικό ίχνος .Έτσι το ρεπερτόριο μου άρχισε να ανοίγει μετά το  «Σαν να μην πέρασε μια μέρα» .Είναι ένα τραγούδι που γράφτηκε από τον Κώστα Λειβαδά και μελοποιήθηκε από εμένα ,έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργεί αυτήν την ενέργεια της επιτυχίας ,έτσι άρχισα να ανοίγομαι και σε πιο ποπ τραγούδια και μπαλάντες .

3)Κυκλοφόρισε ο νέος δίσκος ο «Οδός Ριανκούρ» ,γιατί τόσο αργά από τις ημέρες έκδοσης των digital single;

-Τα sigles έβγαιναν για να μπορέσω να συγκεντρώσω τα τραγούδια για να ολοκληρώσω ένα album,στο όποιο έχω προσωπικά δώσει τα ρέστα μου ,το έχουμε προσέξει πολύ περισσότερο και θέλαμε να βγει κάτι πολύ προσεγμένο.



4)Τα 3 digital singles που έχουν εκδοθεί προ του νέου album ομολογώ ότι είναι από τα πιο αισιόδοξα τραγούδια που έχω ακούσει .Έχουμε αλήθεια πέσει τόσο ψυχολογικά που είπες να μας ανεβάσεις την διάθεση;

-Αν συνυπολογίσουμε τα 2-3 χρόνια του κορονοιού που μας κάνει παρέα τελευταία το ηθικό ήταν πεσμένο. Το «Μου λείπεις τόσο» ήταν το 1ο που βγήκε, μάλιστα 2 χρόνια πριν όταν είχαμε αρχίσει να δουλεύουμε με τον Κώστα το album,ακολούθησε το «Ανοίγω τα πανιά» πριν περίπου ένα χρόνο ,τον Ιούνιο του 2022 που βγήκε και το Φλεβάρη βγάλαμε και το τελευταίο μας single το «Μια ανάσα» ,ένα διαφορετικό τραγούδι βέβαια σε διάθεση αλλά έχει και αυτό μια χαραμάδα φωτός .Το «Μου λείπεις τόσο» ήταν το τραγούδι που έγραψα μέσα στην σκληρή καραντίνα ,μετά από αυτό είχαν βγει και άλλα singles ,το η «Οδύσσεια» και το «Όλοι καλά»,  τον Οκτώβρη του 2019 είχε βγει το «Και μη νομίζεις» αλλά έμειναν σαν singles δεν μπήκαν στον δίσκο ,αλλά μπορεί να μπουν σε κάποια μελλοντική συλλογή που μπορεί να φτιάξει η εταιρεία.

5)Έχεις τραγουδίσει και σε ένα δίσκο του Κώστα Τηλαβερίδη ένα τραγούδι , πες μου για αυτό.

-Με τον Κώστα γνωριζόμαστε από το 1999 ,μου τον γνώρισε ο κοινώς μας φίλος ο Μανώλης Φάμελος  σε μια συναυλία που είχα πάει να κάνω στην Πάτρα όπου και εργαζόταν ως εκπαιδευτικός ,έτσι αναπτύχθηκε μια πολύ καλή φιλία ,διαχρονική και με αλληλοεκτίμηση ,μετά από καιρό μου ζήτησε να συμμετάσχω σε έναν παλιότερο του δίσκο με 2 τραγούδια και μου ζήτησε να πω και στον τελευταίο του δίσκο  και το έκανα με χαρά. Είναι ένας πολύ αξιόλογος τραγουδοποιός ο Κώστας και στον νέο του δίσκο έχει καλέσει διάφορους καλλιτέχνες να πουν τα τραγούδια του όπως τον Βασίλη Λέκκα και τον Δημήτρη Ζερβουδάκη.

-Σε ευχαριστώ πολύ.

-Και εγώ σε ευχαριστώ.

 Youtube playlist :"Οδός Ριανκούρ"

Facebook : https://www.facebook.com/giorgosdimitriadismusic/?locale=el_GR



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου