Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Steve Harley & Cockney Rebel-Skelters


Ο Ερμηνευτης του Επικου Σεμπαστιαν σε μια κατατοπιστικη συνεντευξη

-Ξέρω ότι είστε από το Λονδίνο σωστά;
-Ναι βεβαίως.

-Γιατί  λέγεστε Cockney Rebel;Είναι απλά ένα όνομα ή είστε αληθινοί Cockneys;
-Εγώ είμαι.

-Είστε ένας αληθινός Cockney;
-Ναι σχεδόν.

-Έχω ακούσει ότι οι Cockneys είναι οι πραγματικοί Λονδρέζοι σωστά;
-Όχι ένας Cockney σήμερα πρέπει να έχει γεννηθεί  ανατολικά του  Λονδίνου ,Βόρεια του ποταμού Τάμεση .Εγώ γεννήθηκα νότια του ποταμού αλλά δεν είμαι αληθινός Cockney αλλά ο πατέρας μου είναι.

-Δηλαδή με λίγα λόγια ήσασταν ο νεότερος στην οικογένεια και λόγω ηλικίας επαναστάτης και έτσι προέκυψε το Cockney Rebel;
-Ναι μπλεκόμουν συχνά σε καυγάδες στο σχολειό αλλά στην πραγματικότητα έγραψα ένα ποίημα όταν ήμουν στο σχολειό που λεγόταν Cockney Rebel ,ήταν ένα μεγάλο ποίημα αυτοβιογραφικό ,όταν το ξαναβρήκα ήμουν 21 χρονών και το διάβασα κατάλαβα ότι ήταν ένα χάλια ποίημα αλλά με πολύ ωραίο τίτλο και έτσι ονόμασα το συγκρότημα Cockney Rebel.

-Ποιος είναι τελικά ο Sebastian; (Με διακόπτει και άθελα του μου λέει την έκπληξη της βραδιάς.)
-Ξέρεις  ότι  θα έρθει σήμερα ο Βασίλης(Παπακωνσταντίνου)  εδώ σήμερα;

-Ο Παπακωνσταντίνου;
-Ναι έχει τραγουδήσει το Σεμπάστιαν.

-Ναι το γνωρίζω ο Σάκης Μπουλάς έχει κάνει την διασκευή.
-Θα έρθει να το πούμε μαζί.

 -Ποιος είναι τελικά ο Sebastian;Και γιατί σας καλεί με αυτό το όνομα;
-Όταν έγγραφα τα τραγούδια για το Human Menagerie το 1972 ήμουν στο Σέφιλντ ,είχα πάει να δω μια έκθεση ζωγραφικής γιατί πάντα με ενδιαφέρει η τέχνη και βλέποντας τον πινάκα του μαρτυρίου του Άγιου Σεβαστιανού ,ένιωσα να μου λέει μια φωνή: Βασανίζεσαι νέε μου! Μεγάλωσε! Αυτό με ώθησε να γράψω αυτό το τραγούδι .Έχω γεράσει και δεν θα μπορούσα να γράψω κάτι όπως το Σεμπάστιαν τώρα.

-Ήσασταν δημοσιογράφος στην Daily Express και στην East London Advertiser τι είδους άρθρα γράφατε και τι έχετε να πείτε στους νέους δημοσιογράφους;
-Ήμουν ρεπόρτερ .Στην Αγγλία ,την Αμερική και τον κόσμο γενικώς η δημοσιογραφία στις εφημερίδες και στο Internet έχει γίνει πολύ βρώμικη προσπαθώντας να ανακαλύψει πράγματα και πολλές φορές πληρώνει για να βγάλει είδηση και δεν νοιάζονται για το ποιος μπορεί να πληγωθεί ,όλοι είναι σταρ ,όλοι λένε την γνώμη τους ,δεν είμαστε ελεύθεροι πια .Εγώ παραιτήθηκα από δημοσιογράφος γιατί είχα συνείδηση και θα συμβούλευα τους νέους να αποκτήσουν συνείδηση.

-Πείτε μου για το νέο δίσκο σας.
-Είναι ένας ώριμος δίσκος ,έγραψα αυτά τα τραγούδια πριν  2 χρόνια όντας νεότερος εγινα 60 πριν λίγες μέρες ,δεν αποζητώ πια την δόξα, δεν είμαι 25 ,είμαι διάσημος, έχω περιουσία αλλά δεν αναζητώ τα πολλά ,είμαι οργισμένος γιατί ποια ο κόσμος μοιάζει τρίτος κόσμος π.χ. στην Αθήνα και στο Λονδίνο επίσης .Μας διδάξατε την δημοκρατία, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! Αλλά!

-Εμείς οι Έλληνες λέμε ότι σας δώσαμε τιε λάμπες  και το φως (διακόπτοντας με)
-Αλλά πουλήσατε τον διακόπτη δυστυχώς.

-Μουσική ακούτε;
-Ναι βεβαίως ακούω ,ακόμα αγοράζω.

-Αγοράζετε ή κατεβάζετε;
-Όχι όχι αγοράζω δεν κατεβάζω, στέλνω μουσική σε Mp3 αλλά δεν κατεβάζω.

-Όσον αφορά την διασκευή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου ; Σας αρέσει;
-Δυστυχώς δεν έχω κάτσει να μεταφράσω τους στίχους αλλά πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή διασκευή.

Όλα αυτά εξελιχτήκαν στις 18:30 το απόγευμα του Σαββάτου , αφήνοντας  τον ευγενέστατο Steve Harley να κάνει το απαραίτητο sound check μου δώρισε το νέο του δίσκο και μια μπλούζα με το εξώφυλλο του Psycomondo ενός άλλου σημαντικού δίσκου. Εκεί λοιπόν γύρω στις 21:45 εμφανίστηκαν οι Skelters ένα συγκρότημα από τη Θεσσαλονίκη που μας έχει διασκεδάσει ούκο  λίγες φορές σε διάφορα μπαρ αλλά και ανοίγοντας συναυλίες με τον δικό τους μοναδικό λίγο πιο δυνατό από Rock N’ Roll ήχο. Αφού μας συστήθηκαν για άλλη μια φορά, μας έδωσαν μια καλή δόση Rock N’ Roll με τραγούδια από το δίσκο τους Explain to me και μας παρουσίασαν για πρώτη φορά το Stay With Me ένα καινούριο τραγούδι που πρόκειται να συμπεριλήφθη στον νέο τους δίσκο αλλά ενδεχομένως με άλλο όνομα μιας και υπάρχουν πολλά Stay With Me από ότι με πληροφόρησε ο Άγγελος Χαραβιτσίδης ,τραγουδιστής των Skelters.

Και ήγγικεν η ώρα

Στις 23:00 εμφανίστηκαν οι Cockney Rebel  και άρχισε να ηχεί στα αυτιά μας η γνώριμη εισαγωγή του Σεμπάστιαν ,αφού εμφανίστηκε το συγκρότημα στην σκηνή μετά από λίγο εμφανίστηκε και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου όπου και ερμήνευσαν με μοναδικό τρόπο το  Σεμπαστιάν που μας έκανε να ανατριχιάσουμε και να αισθανθούμε δέος για αυτή την σκηνή που ξετυλίγονταν μπροστά στα μάτια μας. Η εκτέλεση του Σεμπαστιάν ήταν μια αξέχαστη εμπειρία!
Η συναυλία συνεχίστηκε με μια γκάμα από επιτυχίες όπως τα Psycomondo,Judy teen,Mr Ruffles,Mr Soft και τελείωσε με το εκπληκτικό Make me smile που χόρευε και ο τελευταίος θαμώνας στο Principal.
Ο  Steve Harley και η παρέα του οι Cockney Rebel  έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και με την έκπληξη που μας έκαναν εμφανίζοντας τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου να τραγουδήσει το Σεμπαστιάν μας έκαναν εμάς τους λιγοστούς !Να γίνουμε μέρος της ροκ ιστορίας!Και λέω λιγοστούς γιατί δυστυχώς δεν τίμησε ο κόσμος όπως θα έπρεπε αυτό το Live αν και είχε πολύ χαμηλό εισιτήριο ,είναι γνωστό ότι έχουν πέσει πολλά μαζεμένα και τα λεφτά δεν φτάνουν ,κάποτε παραπονιόμασταν ότι δεν έρχονται όλοι αυτοί οι μεγάλοι καλλιτέχνες και τώρα που έρχονται εμείς δεν έχουμε λεφτά για να τους τιμήσουμε. Τελικά είμαστε Αχάριστοι ;ή Άφραγκοι;






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου