Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Συνέντευξη Γιώργου Πολυχρονίου



G Poly 125 χρόνια ραδιόφωνο


Μια συνέντευξη που είχα την τιμή να μου δώσει ένας από τους ανθρώπους που πάντα θαύμαζα για την πορεία τους στο ραδιόφωνο και την αγάπη τους για την μουσική.Απλός ,φιλικός ,ευχάριστος, χειμαρρώδης ξετυλίγεται και μας δίνει το στίγμα της αγάπης του για την μουσική και το ραδιόφωνο.
Σχολείο για μένα η συνέντευξη και δάσκαλος μου ο ίδιος μιας και πάντα τον παρακολουθούσα στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση. 

-Τι είναι το ραδιόφωνο για εσένα; Μουσική ,έρωτας, επικοινωνία με τους ακροατές;

Είναι όλο αυτό το πακέτο, νομίζω ότι γεννήθηκα γι’ αυτό ,όπως ο κάθε άνθρωπος που γεννιέται ,γεννιέται για κάτι. Θυμάμαι 5 ετών παιδάκι όταν άκουσα ένα Rock NRoll κομμάτι μετά το πασχαλινό τραπέζι στο σπίτι του θείου μου ,ο ξάδερφός μου έβαλε ένα δίσκο στο πικάπ και εκεί ήταν ο πρώτος μου έρωτας, από εκεί και πέρα όλο τα το χαρτζιλίκι που μου έδιναν δεν το ξόδευα πουθενά αλλού ,πήγαινα στο μοναστηράκι και έπαιρνα μεταχειρισμένους δίσκους 45 στροφών. Πιστεύω ότι είμαι ο μοναδικός άντρας που ερωτεύτηκε 5 χρονών. Είμαι άρρωστος με τη μουσική, ζω μ’ αυτό 60 περίπου χρόνια.

-Ποιο είναι το είδος μουσικής που έχεις ξεχωρίσει μετά τα τόσα που έχεις ακούσει; Αγαπημένος καλλιτέχνης νέος και παλιός;

                Στην Αρχή με συγκλόνισε το Rock NRoll που είναι από τα πρώτα μου ακούσματα , μετά ακούγοντας αμερικάνικο σταθμό που άκουγε όλοι η νεολαία το Top 40 με τον Casey Kasem και τον Wolfman Jack.

- Wolfman Jack έτσι σας αποκαλεί και ο Γιάννης Πετρίδης

Ναι και εγώ τον αποκαλώ Casey Kasem, είμαστε φίλοι με τον Γιάννη ,έχει πολύ ωραία φωνή ,είμαστε και οι 2 παναθηναικοί ,πηγαίναμε στο γήπεδο και έπαιρνε το τρανζιστοράκι μαζί με ακουστικά για να ακούμε το Top 40.Ζήσαμε όμορφες στιγμές και με τους πειρατικούς σταθμόυς τότε G-Poly,Jeronimo Groovy όταν γύρισα από τις σπουδές μου στο Λονδίνο. Όλη η ζωή μου ήταν γύρω από την μουσική ,γι΄αυτό και καμιά φορά λέω G Poly 125 χρόνια ραδιόφωνο ,μεταφορικά και επειδή είμαι άρρωστος με αυτό θα είμαι σε ηλικία Μητσοτάκη και Ζολώτα και θα κάνω εκπομπές.

-Είναι πολύ σημαντικό το ότι παρατήσατε μια δουλειά στην Εθνική Τράπεζα τότε για να κάνετε την τρέλα σας.

                Στην τράπεζα έπαιρνα τότε 7.500 δρχ και με πήρε ο διευθυντής της Sony (τότε CBS) και με ρώτησε πόσα παίρνω στην τράπεζα;Έτσι μου πρόσφερε 250.000 δρχ το μήνα για να γίνω στέλεχος της Sony.Ξέχασα να σου πω ότι από το ’76 είχα συμβόλαιο 50.000 δρχ το μήνα σαν αποκλειστική φωνή της CBS ,τότε οι εταιρείες αγόραζαν αέρα από την κρατική ραδιοφωνία την δεκαετία το ‘70 και παρουσίαζαν τις νέες κυκλοφορίες τους. .Να φανταστείς ότι ο μπαμπάς μου δεν ήθελε να φύγω από την Εθνική τράπεζα γιατί ήμουν στις δημόσιες σχέσεις ,στην διοίκηση. Αλλά μου έκαναν μια πολύ μεγαλύτερη προσφορά από αυτά που έπαιρνα ,αν μου πρόσφεραν 8.500 δεν θα έφευγα. Πήγα στην Sony κρυφά από τον πατέρα μου και το έμαθε μετά από 2 χρόνια.
Για να μην ξεφύγω και από την ερώτησή σου μετά από το Rock NRoll μου άρεσαν τα μαύρα, εκεί στα τέλη της δεκαετίας του ’60  σταμάτησε η μόδα και ήρθαν το shake το twist, το hali gali ,τα pop hits,τα Rock και τα Soul.Ακούγοντας αμερικάνικο σταθμό με συνέπαιρναν οι Wilson Picket ,Otis Redding,Rufus Thomas ,Supremes,Temptations.

Δυστυχώς ο κόσμος και ιδιαιτέρως ο νέος κόσμος δεν ασχολείται πλέον με την μουσική την έχει ως 15η στην αξιολόγηση των ενδιαφερόντων τους επιλογή.

-Τι επιλέγεις να ακούσεις στο ραδιόφωνο στο σπίτι και στο αυτοκίνητο;

Τα ραδιόφωνα της Αθήνας για μένα είναι ντεμοντέ ,συνήθως ακούω cd που δεν έχω προλάβει να ακούσω σπίτι μου, δεν βάζω ραδιόφωνο.

-Έχεις μια από τις πιο χαρακτηριστικές φωνές στο ελληνικό ραδιόφωνο με ροκ χροιά .Είχες ποτέ κάποιο συγκρότημα;

Όχι δεν υπήρχε η δυνατότητα τότε ,μην ξεχνάς ότι γεννήθηκα μεταπολεμικά την δεκαετία του 50 και αν και ο πατέρας μου ήταν αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού δεν υπήρχε η δυνατότητα να με πάνε σε ωδείο για να μάθω κάποιο όργανο ή να μάθω να τραγουδάω.

-Έχεις εκδώσει ή σκεφτεί να εκδώσεις κάποιο βιβλίο με μουσικές ιστορίες που έζησες με καλλιτέχνες ή του ραδιοφώνου;

Είμαι του λόγου και όχι του γραπτού λόγου, βαριέμαι να γράφω, έχω τεράστια ιστορία με περιστατικά από όταν γνώρισα Michael Jackson,Barbara Streisand ,τους γίγαντες τις παγκόσμιας μουσικής.Μια φορά είχαμε βγει με τον Alice Cooper μετά την συναυλία του στην Αθήνα στο γήπεδο του Παναθηναικού με 25,000 κόσμο, τον είχαμε πάει για φαγητό και η γυναίκα του συνομιλούσε με την Μάγκυ και την συμπάθησε τόσο που ήθελε να μας παντρέψει.

-Που μπορεί ο κόσμος να ακούσει την εκπομπή σου ;

Η εκπομπή μου εκτός από το Nostos Fm παίζετε σε 28 ραδιόφωνα FM ισαρίθμων νομών τις χώρας συν Κύπρο και εδώ είναι το Prestige της υπόθεσης παίζετε σε  Washigton DC και New York σε FM για τον απόδημο ελληνισμό. Σε 31 ραδιόφωνα FM  και ποτέ  Internet.

-Σας ευχαριστώ πολύ για όλα.

Να είσαι καλά.



               


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου