Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Συνέντευξη του Στάθη Παναγιωτόπουλου



Τίποτα δεν είναι οριστικό, μόνο ο θάνατος και οι φόροι


-Είσαι από τους παλιότερους και ίσως ο τελευταίος «γκουρού «της μουσικής στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο.
-Στραβά ξεκινάμε αυτό το «γκουρού δεν μου αρέσει καθόλου(γέλια).

-Γιατί ;Δεν το αναγνωρίζεις αυτό;
-Καθόλου διότι το θεωρώ ως υπέρτατη πράξη έπαρσης. Εγώ είμαι και θα σας δείξω τι θα ακούτε.

-Σαφώς και δεν θα μας δείξεις τι θα ακούμε αλλά εμείς που σε παρακολουθούμε έχουμε μάθει παρά πολλά από εσένα και από τον Σωτήρη το Βακκάρο τότε με το Jammin.
-Και από τους παλιότερους .Καταλαβαίνω τι λες.

-Κοίταξε δεν μπορείς να πεις ότι ο Πετρίδης θα σου δείξει τι θα ακούσεις αλλά δεν μπορείς να τον αμφισβητήσεις και σαν οντότητα στη μουσική και στο ραδιόφωνο.
-Εννοείται πως όχι άπλα προτείνεις πράγματα και οποίος θέλει τα παίρνει.

-Ποια είναι η καλύτερη περίοδος στην τηλεόραση για σένα ,το jamming;Το ράδιο αρβύλα; Που υπήρχε καλύτερη χημεία; Που περνάς καλύτερα;
-Άμα σου πω τώρα θα εκπλαγείς, καλυτέρα από όλα περνούσα στο νηστικό αρκούδι που ήταν  το ποιο ευχάριστο.

-Γιατί ήταν ποιο γευστικό;
-Όχι μονό γιαυτό αλλά ήταν μια πρόκληση για μένα ,τώρα βαλε με να κάνω μουσική εκπομπή κλείσε μου τα ματιά και δέσε μου τα χεριά ,θα πάω με τον αυτόματο πιλότο. Η πρόκληση ήταν αυτή για μένα και μου άρεζε που δεν ήσουν κλεισμένος σε ένα στούντιο αλλά πήγαινες παντού .Και αυτό το κοπροσκύλιασμα μου άρεσε πάρα πολύ .Και αυτό θα ήθελα να ξανακάνω.

-Δηλαδή θα σε δούμε σε καμιά εκπομπή αναλόγου στυλ;
Δεν ξέρω αλλά θα το ήθελα.

-Έχεις καμιά πρόταση;
Όχι ,όχι καμιά.

-Τότε με το Jammin γιατί το σπάσατε ;Ήταν ίσως η καλύτερη μουσική- νεανική εκπομπή.
-Γιατί κράτησε 5 χρόνια.

-Μα ήταν η μοναδική εκπομπή που την έβλεπε όλη η νεολαία και δεν χάναμε ούτε ένα επεισόδιο.
-Ναι αλλά κράτησε 5 χρόνια, εγώ όταν περνάνε 5 χρόνια κάτι παθαίνω δεν μπορώ τρελαίνομαι .Είχα πει τότε στο Σωτήρη τον Ιούνιο του 2000,ωραία το πήγαμε αλλά εγώ προσωπικά δεν θέλω και δεν μπορώ, αν εσύ θέλεις να το κρατήσεις μπορείς να το συνεχίσεις με τις καλύτερες ευχές μου, δεν ήθελε και αυτός προς τιμήν του βεβαία μπορώ να πω και έτσι το διαλύσαμε .Δεν κρατώ τίποτα πάνω από 5 χρόνια και ούτε πρόκειται.

-Γιατί το 105,5 τέλος;
-Στα 5 χρόνια ακριβώς.

-Το έχεις δώσει δηλαδή το 105,5;
-Δεν ήταν ποτέ δικό μου το 105,5 ,δούλευα εκεί .Δικό μου δεν ήταν ποτέ τίποτα.

-Όλοι όσοι δεν σε γνωρίζουμε καλά νομίζουμε ότι το 105,5 είναι του Παναγιωτόπουλου.
-Όχι λάθος κάνετε ,το 105,5 είναι του Αλέξη Αναστασιάδη και του Δημήτρη  Κουτσουμπέλια και εγώ άπλα δούλευα εκεί 5 χρόνια όπως και 5 χρόνια είμαι στον Imagine και στο ράδιο αρβύλα αν σου λέει κάτι αυτό .Τώρα βεβαία αυτά είναι σχέδια, τίποτα δεν είναι οριστικό. Μόνο ο θάνατος και οι φόροι!(γέλια).

- Ξέρεις υπάρχουν κάποιες χαζές φήμες ότι εσύ με τον Βακκάρο τοτε με το Jammin μαλώσατε και γι’ αυτό τελείωσε .
-Όχι ,όχι καθόλου ίσα ίσα κάνουμε και παρέα τώρα ,δηλαδή βρισκόμαστε πάμε  σε συναυλίες ,μένει και κοντά στο πατρικό μου σπίτι .Με τον Σωτήρη γνωριζόμαστε από το 1978 και είμαστε φίλοι δεν περιμέναμε το Jammin για να γνωριστούμε και να γίνουμε φίλοι ,είμαστε και οικογενειακοί φίλοι ,οι πατεράδες μας έκαναν παρέα .Άπλα συνεργαστήκαμε ,σταματήσαμε, ξανασυνεργαστήκαμε  κ.λ.π.

-Πες μου λίγο για την μουσική ,αυτό το κόλλημα που έχεις με τους Deep Purple.
-Πολλά κολλήματα έχω ,μονό κολλήματα έχω δεν έχω και τίποτα άλλο .

-Εμείς σε βλέπαμε τότε στο Jammin με όλες εκείνες τις μπλούζες από τα συγκροτήματα και τρελαινόμασταν γιατί εμείς δεν μπορούσαμε να πάρουμε τότε.
-Το κίνητρο είναι να πηγαίνεις σε συναυλίες.

-Ε τότε δεν μπορούσαμε και χρονικός και οικονομικός.
-Κοίταξε ποτά δεν πίνω, μπουζούκια δεν πάω ,ναρκωτικά δεν περνώ ,το μονό πράγμα που τρώω όλα τα λεφτά μου είναι σε αυτά τα πράγματα πουθενά αλλού .Δηλαδή μπορεί να κάθομαι  σπίτι μου 2 μήνες και να διαβάζω ας πούμε για να μαζέψω λεφτά για να πάω να δω τους Deep Purple στη Γερμανία .Αυτή είναι η πολυτέλεια μου.

-Και πολύ καλά κανείς και για μένα να σου πω την αλήθεια καλύτερο μέρος να τα φας δεν υπάρχει.

-Θέλω να μου πεις για τον skylo αυτό το αναρχοαυτόνομο Blog που έχεις.
-Δεν είναι ακριβώς blog το έχω γυρίσει σε σελίδα γιατί ήθελα να το κάνω να είναι αυτοσυντηρούμενο και να βγάζει τα έξοδα του αλλά και έσοδα, αλλά  δεν το κατάφερα γιατί δεν είναι καθορισμένο το περιεχόμενο του ,δεν είναι ένα site για αυτοκίνητα ή για τους σκύλους ή με την μουσική ,ασχολείται με ότι να ‘ναι   και αυτό είναι το πρόβλημα του.

-Βασικά είναι ένα site που είναι εφαλτήριο δικό σου για να κράξεις.
-Γράφω ότι μου κατέβει και φυσικά να  κράξω ή να επαινέσω .Είναι ένα μέσο που μπορώ να πω 100% ότι θέλω χωρίς να έχω καμιά λογοκρισία .Όχι ότι εκεί που δουλεύω έχω ,μπορώ να πω ότι θέλω.

-Να μου πεις λοιπόν πως ξεκίνησες με την μουσική και αυτό το κόλλημα με τους Deep Purple. Μέχρι πρότινος είχες πάει την 100 συναυλία για να τους δεις.
-104 είναι τώρα και φέτος θα φτάσω πάνω από 110.
Τους  Deep Purple ξεκίνησα να τους ακούω το 1974 οπού ένας συμμαθητής μου στα Αγγλικά τους άκουγε και τους προπαγάνδιζε ασύστολα και πήρα να ακούσω τι είναι αυτοί οι Deep Purple που λέει και έκτοτε κόλλησα.

-Ποιον θεωρείς τον καλύτερο δίσκο των Deep Purple για σένα ,αυτόν που θα τον έβαζες να τον ακούσεις από την αρχή μέχρι το τέλος και δεν θα τον βαριόσουν ποτέ όσες φόρες και να τον άκουγες περά από τους άλλους δίσκους τους που δεν θα ξεχωρίζεις φαντάζομαι κανένα.
-Όχι ξεχωρίζω ,το Fireball αυτό μου αρέσει ποιο πολύ από όλα ,περισσότερο και από το in Rock και από το Machine head,όλα τους τα καλά άλμπουμ τα ακούω από την αρχή μέχρι το τέλος αλλά το Fireball είναι παρά πολύ ποικίλο δηλαδή έχει κομμάτια μέσα πολύ περίεργα και δείχνει πόσο progressive συγκρότημα είναι  .

-Προτιμάς Ian Gillan ή David Coverdale;
Gillan με κλειστά μάτια.

-Δηλαδή η εποχή των 3 δίσκων με τον David Coverdale δεν σου άρεσε;
-Όχι μου άρεσε και πολύ ,ειδικά το Burn το θεωρώ από τους 5 καλυτέρους δίσκους ,το stormbringer δεν μου αρέσει τόσο ,μου αρέσει λιγότερο από τα άλλα και το come taste the band το θεωρώ μυθικό δίσκο, όλα έχανε κάτι, ακόμα και ο δίσκος  με τον John Lee Turner  που ήταν πολύ μέτριος έχει στιγμές μεγαλοφυΐας .Αλλά η εποχή η αγαπημένη μου είναι 1969 με 1972 και  1996 με 2000. Όταν έφυγε ο Ritchie Blackmore και πήραν τον Steve Morse απογειωθήκαν άλλη μια φορά αλλά αυτό δεν μεταφράστηκε σε πώλησης  δηλαδή το 1969 με 1972 πουλούσαν εκατομμύρια και το 1996 με 2000 πουλούσαν χιλιάδες αλλά αυτό είναι γενικά τάση στην δισκογραφία και μια φορά το κάνεις το μεγάλο μπαμ δεύτερη δεν το κάνεις ποτέ!

-Και μια τελευταία ερώτηση ,στα dj set σου τι ακριβώς παίζεις;
-Δεν ξέρω ,δεν έχω ιδέα.

-Αυτοσχεδιάζεις δηλαδή;
-Δεν έχω παίξει πότε 2 φόρες τα ίδια ,είναι ανάλογα και που θα πας ,αν πας σε ένα Rock club θα παίξεις Rock αποκλειστικά ,βεβαία προτιμώ να παίζω γνωστά κομμάτια γιατί ο κόσμος που θα βγει και θα πληρώσει από το υστέρημα του για να πιει ένα ποτό δεν θέλει να ακούσει το «Χ» ψαγμένο, βγαίνει για να ακούσει να γουστάρει .Το καλοκαίρι έκανα μια σειρά dj set σε beach bar στην Χαλκιδική και στην Κατερίνη και έπαιζα  pop ,disco ,house ,ελληνικά, ότι να ‘ναι. Και τώρα με το ράδιο αρβύλα και τα κρύα ανέκδοτα έχω βάλει και ένα στοιχειό stand up comedy επειδή είμαι ανέκαθεν γελοίος ,ξέρεις!(γέλια).

-Όχι δεν είσαι γελοίος άπλα κάνεις τον κόσμο να γελάει.
-Ευχαριστώ που το λες αυτό.

-Πες μου ότι στο τέλος θα μας πεις ότι η μαμά θα βάλει τα μακαρόνια στην κατσαρόλα.
-Όχι δεν κλέβω ατάκες αλλουνού.

-Σε ευχαριστώ παρά πολύ.
-Ευχαρίστηση μου.

Η συνέντευξη έκλεισε με την μυρωδιά της ομελέτας που κατέφθασε στο μπαρ του Καφενέ οπού και έγινε η συνέντευξη με τον Στάθη Παναγιωτόπουλο σε ένα από τα πιο φιλικά και ζεστά στέκια της Ορεστιάδας στην οδό Σωτηρίου Τσερκέζη 8.

Ακολούθησε βεβαίως  η καταπληκτική βραδιά στην μπυραρία B & S Irish pub στην οδο Ευριπίδου 81 ,το πιο Rock καταφύγιο με πληθώρα από μπύρες και όχι μονο οπού και ο Στάθης έδωσε τον καλύτερο του  εαυτό και μας χάρισε μια βραδιά με πολύ Rock και ανέκδοτα έξυπνα θα έλεγα και όχι κρύα όπως αυτά που έχουμε συνηθίσει να ακούμε στο ράδιο αρβύλα.  







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου