Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Συνέντευξη της Joanna Drigo

Ένας φίλος μου είπε ότι η αλλαγή του ονόματος μου ήταν το πιο έξυπνο πράγμα που έχω κάνει μέχρι τώρα

-Το όνομα σου είναι  Joanna Drigo ,δεν είναι όμως το πραγματικό σου όνομα σωστά;
-Όχι

-Γιατί επέλεξες ένα ξενόφερτο  όνομα; Πιστεύεις ότι δεν θα μπορούσες να σταθείς στο Ελληνικό κοινό με ένα ελληνόφωνο όνομα;
-Όχι, η αλήθεια είναι ότι δεν το πολυσκέφτηκα ,έβγαλα το όνομα σαν ψευδώνυμο όταν έκανα μια σελίδα στο myspace, ήταν η περίοδος που ασχολιόμουνα τελείως ερασιτεχνικά με την μουσική  οπότε δεν το σκέφτηκα και πολύ αλλά μετά στην πορεία μου κόλλησε ,όσοι με ήξεραν από την σελίδα αυτή με ονομάζαμε έτσι και θεώρησα ότι δεν χρειάζεται να το αλλάξω .Βεβαία ένας φίλος μου είπε ότι  η αλλαγή του ονόματος μου ήταν το πιο έξυπνο πράγμα που έχω κάνει μέχρι τώρα(γέλια).

-Έχεις δήλωση ότι ταυτίζεσαι με την ποιήτρια Sylvia Plath μιας και εκείνη όπως και εσύ άρχισε στα 8 της χρόνια να γράφει.
-Εγώ ξεκίνησα στα 8 να παίζω κιθάρα .Μου αρέσει η Sylvia Plath ,είναι μια πολύ ωραία ποιήτρια αν και δεν την έχω διαβάσει πάρα πολύ αλλά είναι πολύ έντονη και πολύ ωμή στον τρόπο γραφείς της ,έμενα μου αρέσει πολύ αυτό ,βέβαια η Sylvia Plath ήταν αυτοκαταστροφική και είχε και ένα είδος τρέλας, οπού δεν μπορείς να πεις ότι ταυτίζεσαι με αυτό αλλά ήταν μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα και την θαυμάζω .

-Τα τραγούδια που έχεις γράψει έχουν μια δόση αγάπης μέσα αλλά έχουν και δόσεις φυγής ,φυγής από της σχέσεις από ότι έχω καταλάβει ,σε τι ψυχολογία πρέπει να είσαι για να γράψεις τέτοιους στοίχους;
-Νομίζω γενικά ότι ο κάθε ένας που γράφει μιλάει σε όλα του τα τραγούδια για πολύ συγκεκριμένα πράγματα από ότι έχω παρατήρηση δηλαδή ,τα οποία είναι αυτά που τον απασχολούν κιόλας, η αλήθεια είναι ότι με έπιασες ,μου αρέσει και να φεύγω και να προβάλλω αυτή την κατάσταση το οποίο γίνετε και από τους άντρες.

-Όπως ο Ναρκισσιστής ας πούμε;
Όχι στον Ναρκισσιστή έφυγα εγώ ,άπλα αυτός ήταν και δεν ήταν ας πούμε.

-Άρα τον έκραζες.
-Τον έκραζα γιατί υπήρχε μια κατάσταση μεταξύ μας επιφανειακή ,δηλαδή είμαστε μαζί ,είμαι και λίγο μόνος μου.

-Έχεις και 4 τραγούδια αγγλόφωνα στον δίσκο σου. Γιατί έγραψες αγγλόφωνα τραγούδια; Ήταν πιο εύκολο να γράψεις με αγγλικούς στοίχους από ότι με ελληνικούς; Και γιατί  δεν συνέχισες τον δίσκο σου με τα ελληνόφωνα κομμάτια ;
- Στην πραγματικότητα έγινε το αντίθετο ή μάλλον το αντίστροφο, ξεκίνησα να γράφω στα Αγγλικά και μετά με την ώθηση του Φιλίππου Πλιάτσικα άρχισα να γράφω στα Ελληνικά .Στα Αγγλικά άρχισα να γράφω όπως και οι περισσότεροι  που αρχίζουν να γράφουν ,γράφουν στα Αγγλικά  γιατί ακούμε Αγγλικά τραγούδια και μας είναι πιο λογικό να γράψουμε στα Αγγλικά .Αλλά στην πραγματικότητα το να χρησιμοποιήσεις την γλώσσα την οποία μιλάς σε ένα κομμάτι και να αρχίσεις να γράφεις κιόλας είναι τόσο  δύσκολο που σε εκθέτη τόσο πολύ στον κόσμο και φοβάσαι πάρα πολύ να το κανείς, αυτό βεβαία όποιος «φάει» την πρώτη κρυάδα και αρχίσει να γράφει στα Ελληνικά μετά το ξεπερνά.

-Στην προσωπική σου ζωή τη μουσική ακούς; Τι σε βοηθά για να χαλαρώσεις και να γράψεις τους στοίχους σου;
-Η μουσική με βοηθά πάρα πολύ και είναι ένας τρόπος με τον οποίο γράφω ,ξαφνικά εκεί που ακούω ένα κομμάτι το σταματώ και αρχίζω και γράφω .Ουσιαστικά η μουσική είναι σαν να σε εμπνέει .Από είδη όλα τα ακούω πχ λαϊκά ,ξένο ροκ ,η  grunge  μου άρεσε όταν ήμουν πιο μικρή, έντεχνο ,πολλά είδη μουσικής μου αρέσουν πιστεύω ότι σε όλα τα είδη της μουσικής έχουν γραφτεί ωραία κομμάτια όπως έχουν γραφτεί και τερατουργήματα.

-Για πες μου έχεις νέα δουλειά;
-Ναι την έχω έτοιμη ,τελείωσε επιτέλους ,άργησα να την βγάλω ψάχνοντας για το τι ύφος θα ακολουθήσω στο νέο δίσκο, αν θα βάλω αγγλόφωνα τραγούδια ή όχι ,τι ήχο θα έχει γιατί πρέπει να τα ξεκαθαρίζεις τα πράγματα όταν είναι μουσικός και θέλεις να έχεις μια πορεία ,αυτό το οποίο έχω ετοιμάσει αν και το άργησα με ικανοποιεί πάρα πολύ.

-Είναι σημαντικό ο καλλιτέχνης να βγάζει αυτό που του αρέσει.
-Κοίτα όταν έβγαλα τον πρώτο δίσκο δεν ήμουν πάρα πολύ ικανοποιημένη τότε. Μετά κατάλαβα ότι ο δίσκος είναι σαν την φωτογραφία που βλέπεις τον εαυτό σου και λες ένταξη δεν ήμουν πολύ ωραίος αλλά λες έτσι ήμουν δεν μπορώ να το αλλάξω αυτό.

-Έχεις άλλες εμφανίσεις μετά από εδώ;
-Ναι βεβαίως άλλη μια στις 20/5 στην Αλεξανδρούπολη ,στις 21/5 στην Κομοτηνή ,στις 24/5 στο Διδυμότειχο και τον Απρίλη έχω στην Θεσσαλονίκη.

-Σε ευχαριστώ πολύ.
-Σε ευχαριστώ και εγώ.



Η συνέντευξη έγινε στην Ορεστιάδα στον φιλόξενο χώρο του Pecado όπου και τραγούδησε η Joanna αργότερα όπου και μας χάρισε ένα Live με το χαρούμενα παιγνιδιάρικο βλέμμα της ,την όμορφη φωνή της που έμοιαζε να βγαίνει αβίαστα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, πράγμα σπάνιο για την εποχή μας όπου όλοι οι νέοι καλλιτέχνες προσπαθούν να μας εντυπωσιάσουν με την προσπάθεια τους .
Το έξυπνα δομημένο πρόγραμμα της που αποτελούνταν από διασκευές γνωστών ξένων τραγουδιών όπως  U2 – One,Dolly Parton-Jolene,Manu Chao-Desaparisido,Radiohead Street Spirit,Hooverphonic - Mad about you,Leonard Cohen- Halleluaj και Ελλήνων καλλιτεχνών όπως Παύλο Σιδηρόπουλο – Άντε και καλή τύχη μάγκες ,Ξύλινα Σπαθιά  – Αφού σου το πα και ο Πασατέμπος του Μανώλη Χιώτη σε μια πολύ όμορφη εκτέλεση που πιστεύω ότι άφησε όλους μας  άφωνους αλλά και δικά της τραγούδια όπως το Βίκυ ,Βουλιάζω, Κάποιες ώρες γεννιούνται οι ήρωες και ο Ναρκισσιστής που θα είναι στο νέο της δίσκο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου