Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Συνεντευξη Μανώλη Φάμελλου


Ο δρόμος δεν προϋπάρχει εμείς τον ανοίγουμε.

-Γεια σου Μανώλη καλησπέρα.
- Καλησπέρα.

-Να ευχαριστήσω  για το πολύ ωραίο Live,ήταν πιστεύω ένα ψυχικά δυνατό και συναισθηματικό Live.
-Μακάρι να είναι έτσι.

-Είσαι βέβαια ένας αρκετά γνωστός καλλιτέχνης αλλά θα ήθελα να μου πεις με λίγα λόγια πως ξεκίνησες και πως εξελίχτηκες.
-Πιστεύω ότι δεν έχει σημασία πως ξεκινάει κανείς αλλά το πως συνεχίζει, εξελίχτηκα εντελώς τυχαία ,βρήκα μια χαραμάδα ανοιχτή στο σύστημα και ξεκίνησα με τον πρώτο μου δίσκο ,αλλά δεν έχει και τόση σημασία το σημείο που ξεκινά κάποιος αλλά το δρόμο που ακολουθεί ,που ανοίγει γιατί ο δρόμος δεν προϋπάρχει εμείς τον ανοίγουμε.

-Σήμερα είπες ότι είσαι καλλιτέχνης του «σκότους» και όντως άκουσα στοιχεία από Woven Hand,Madrugada ,Archive και  Sixteen Horsepower δεν ξέρω αν ακούς αυτά τα συγκροτήματα.
-Ναι βεβαία.

-Έχεις επηρεαστεί από αυτά τα συγκροτήματα ή είναι κάτι που έβγαζες εσύ πιο μπροστά από αυτούς και απλά έγιναν αυτοί πιο γνωστοί;
-Να ξεκαθαρίσω κάτι δεν είμαι καλλιτέχνης του «σκότους», μου αρέσει να ερωτοτροπώ με αυτό σίγουρα αλλά το λέω περισσότερο αυτοσαρκαζόμενος.

-Το σκοτάδι έχει ένα ρομαντισμό και νομίζω ότι η μουσική σου τον εκφράζει αυτόν τον ρομαντισμό αλλά έχει αρκετά ψήγματα χαράς.
-Αυτό επεξεργάζομαι ,το σκοτάδι που προσπαθώ να το φωτίσω, να το διαλευκάνω. Τώρα σε σχέση με τις επιρροές που έχω ,αυτά τα συγκροτήματα έτυχε να τα ακούω αλλά μαζί με αυτά ακούω και χιλιάδες αλλά πράγματα .
-Κάθε τι που ακούω προσπαθώ να το μεταφράσω στα δικά μου μέτρα και να το κάνω δικό μου ,βεβαία άλλες φορές λειτούργει άλλες όχι ,μονάχα έτσι μπορώ να προσεγγίσω κάτι, έχω άγχος γιατί είναι ένα έργο κάποιου άλλου και οφείλω να το σεβαστώ και να πω την δική μου λέξη πάνω σε αυτό.

-Φαντάζομαι και τους Stereo Nova θα τους άκουγες για να κάνεις αυτή την συνεργασία με τον Κωνσταντίνο.
-Βεβαία βεβαία και μου άρεσαν και πάρα πολύ.

-Πολύ ωραία η «εκδρομή» που μας καλέσατε να λάβουμε και εμείς μέρος ,θέλω να μου πεις κάτι για αυτή την συνεργασία ,θα κάνετε κάτι μαζί;
-Το ένα είναι ανεξάρτητο από το άλλο .Συναντιόμαστε πολλές φορές με τον Κωνσταντίνο σε ηχογραφήσεις και σε συναυλίες και είναι πολύ πιθανό να κάνουμε κάτι .Αλλά η «εκδρομή» θα διαρκέσει αλλά δεν ξέρω πόσο ακόμα.

-Καταφέρατε να παντρέψετε πολύ ωραία τις μουσικές σας εσύ με χαμογελαστή μελαγχολία και ο Κωνσταντίνος με τον ήχο New Wave του 90 στον σημερινό κόσμο .Είναι ένα πάντρεμα όχι μόνο πρωτότυπο αλλά μας θυμίζει τα παλιά αλλά μας ταξιδεύει και στο μέλλον.
- Σε ευχαριστώ πολύ .Εμείς δεν θέλουμε να θυμίζουμε τα παλιά αλλά θέλουμε να βρούμε μια γλώσσα που να μιλάει για μας και για το σήμερα .Το σήμερα όμως προχωρεί μέσα στο αύριο, το παρελθόν είναι υλικό για ανακύκλωση εξατμίζετε.

-Έχεις κάτι στα σκαριά καινούριο και αν ναι πότε θα βγει ;
-Κάνω ένα καινούριο δίσκο αλλά προς το καλοκαίρι το βλέπω , έχω προχωρήσει αρκετά και είμαι στα βαθιά ,κάποια στιγμή θα βγούμε στην ξηρά.

-Θα κοπεί όμως έτσι; Γιατί τον τελευταίο καιρό έχουμε πολλά Digital.
-Όχι θα κοπεί ,θα κοπούμε εμείς στα δυο και θα κοπεί και αυτό(γέλια).

-Σε ευχαριστώ πολύ.

-Και εγώ .






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου